tiistaina, huhtikuuta 10, 2007

Hauskaa Pääsiäistä!

Meillä on ollut tosi rento pääsiäinen! Sää ei tietysti ole ollut kaikkein paras. Kiirastorstaina myrskysi kunnolla kun Erik lähti mökille Mummin ja Öjan kanssa. Mökillä ei ollut lunta melkein ollenkaan mutta järvi on vielä kauniissa jäässä. Perjantaina tuli Jari ja Kristin mökille grillaamaan ja syömään. Erik etsi ja löysi pääsiäsmunia ja maalasi hienon äidillekin!

Lauantaina lähdettiin kotiinpäin. Erik lähti heti ulos kavereitten kanssa leikkimään. Meidän rappuun on muuttanut kaksi poikaa, William ja Anthon ja näistä kolmesta on tullut hyviä kavreita. Sunnuntai ja maanantai olivat myös rentoja päivä ihan kotona vaan, sää parani ja Erik pääsi ulos pyöräilemäänkin.


Vaikka ei ihan tällä mönkijällä kuvassa, se on onneksi isin luona Stödessä! =) Tämä pieni loma on ollut ihana ja tarpeellinen, Erik ei edes halunnut takaisin kouluun tiistaina. =) Nyt odotellan kovasti toukokuuta ja varsinkin 18:a päivää, milloin on Erikin 7-vuotis synttärit!! Todennäköisesti vuokrataan lokaali meidän viereisestä talosta, niin että tilaa riittää ja päästään viettämään kunnon juhlat! Rullaluistimet on Erikin toivomuslistalla, huokaus sanoo äiti. =)

Juuri nyt: Kohta alkaa ulkotreenit futiksessa! Kivaa! Skoj!