Viime sunnuntaina pakattiin reppu ja ajeltiin Sidsjönille Radio Guldin pilkkikilpailuun.
Monan, Sandran, Annan, Nissen, Matildan, Jocken, Lotan och Leopoldin kanssa istuttiin jäällä auringossa ja pilkittiin! Ilma oli mahtava, auringossa oli niin kuuma että ihan paidoissa vaan istuttiin aurinkotuoleissa! Tosi paljon ihmisiä oli jäällä pilkkimässä, aurinkoa ottamassa ja kuuntelemassa Radio Guldia.
Harmi että kalaonni oli sitten vähän huonompi. Nisseltä lähti tosi iso kala karkuun juuri kun se sai sen reiästä ylös. Nisse hyökkäs sen perään koko kädellä, mutta ei onnistunut saamaan muuta kuin märän paidan ja verisen peukalon kun kala vielä puraisi suoraan käteen. =) Matilda sitten saikin meidän ainoan kalan ja tuli neljänneksi lasten kilpailussa ja voitti iPodin. Onnea! Voittajakala painoi 1.100 gr ja voitti 10 000 kruunua. Ei ois mun lompakkokaan yhtään pannu hanttiin... =) Pienin kala voitti myös, se painoi 35 gr. Erik ja Saga väsyivät kalattomaan kilpailuun ja juoksivat slalomrinnettä ylös ja pyllymäkeä alas. Sitten olikin välipalan aika ja hodarit ja mehut upposi kaikkien masuihin. Oltiin jäällä kolme tuntia ja saatiin kiva rusetus poskille!
Kilpailun jälkeen mentiin Jarille ja Kristinille syömään. Ne on muuttanut yhteen Korstaan missä niillä on kaksio. Juuri nyt on remppaus menossa, kämppä on just nyt tosi raidallinen, kaikki vanhat tapetit ovat raidallisia, pystysuoraan ja vaakasuoraan ja joka suoraan. =) Erik kävi myös pihalla leikkimässä ja heti löytyi pari kaveria, ei ole poika kovin ujo ainakaan. =)
Juuri nyt: Pääsiäisloma on ovella... viisi toivottavasti aurinkoista vapaapäivää!
keskiviikkona, maaliskuuta 28, 2007
Hiihtoloma!

Ja siinä se sitten meni, hiihtoloma. Otin vapaata töistä torstain ja perjantain, niin että mekin päästiin viettämään vähän hiihtolomaa. Torstaina lähdettiin Alnön uimahallille missä oli sata ja tuhat lasta ja tosi iso puhallettava kiipeily-teline-juttu vedessä. Se oli tosi mahtava Erikin mielestä joka juoksi ja kiipeili sen läpi monta kertaa! Siinä lopussa oli iso liukumäki, tosi kovaa meni suoraan veteen. Huomasin että Erik tarttee lisää uima-harjotusta, vähän on vielä vaikeeta saada "sammakon-potkut" luistamaan kunnolla. Mutta sukellus käy tosi hienosti. Ja siinä se loma menikin! Maantaina oli taas ikävä kavereita ja koulua! =)
Muuten on ollut isin luona hirveä vauhti päällä kun isi on ostanut Erikille (ja varmaan itselleensä myös) mönkijän! Erik vetelee sillä kuulemma kaasu pohjassa ja tosi kivaa on ajella kuulemma! Onneksi on kypärä päässä...! =) Kuva mönkijästä ja Erikistä tulee tänne kohta.
Juuri nyt: Suunitellaan kesää...
