
Ja siinä se sitten meni, hiihtoloma. Otin vapaata töistä torstain ja perjantain, niin että mekin päästiin viettämään vähän hiihtolomaa. Torstaina lähdettiin Alnön uimahallille missä oli sata ja tuhat lasta ja tosi iso puhallettava kiipeily-teline-juttu vedessä. Se oli tosi mahtava Erikin mielestä joka juoksi ja kiipeili sen läpi monta kertaa! Siinä lopussa oli iso liukumäki, tosi kovaa meni suoraan veteen. Huomasin että Erik tarttee lisää uima-harjotusta, vähän on vielä vaikeeta saada "sammakon-potkut" luistamaan kunnolla. Mutta sukellus käy tosi hienosti. Ja siinä se loma menikin! Maantaina oli taas ikävä kavereita ja koulua! =)
Muuten on ollut isin luona hirveä vauhti päällä kun isi on ostanut Erikille (ja varmaan itselleensä myös) mönkijän! Erik vetelee sillä kuulemma kaasu pohjassa ja tosi kivaa on ajella kuulemma! Onneksi on kypärä päässä...! =) Kuva mönkijästä ja Erikistä tulee tänne kohta.
Juuri nyt: Suunitellaan kesää...

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti