keskiviikkona, helmikuuta 21, 2007

Kohta hiihtoloma!

Viikot vierii tosi nopeasti ja kohta on jo hiihtoloma! Mietin parin lomapäivän ottamista Erikin hiihtolomalla, että päästäis pulkkamäkeen ja vaikka uimahallille. Sää saisi kyllä helpottaa vähän, just nyt on noin -15 pakkasta, mun puolesta saisi olla mielummin -2 astetta... Niin ois kivempi tehdä jotain.

Erik on ollut taas futisharkoissa ja säärisuojat ja uudet sukat toimivat loistavasti. Göran osti Erikille sähly-mailan ja se oli sitten tosi onnelinen poika joka sai pelata uudella ihan omalla mailalla harkoissa!

Tiistaina oli koulussa Pikku Vasaloppet ja Erik hiihti hyvin kuten kuvasta näkyy. Kaikki koululaiset saivat mitalin, mehua ja lämmintä ruusunmarjasoppaa hiihdon jälkeen. Perjantaina on uusi hiihtokilpailu, tällä kertaa Stockvikin Hiihtostadionilla. Eli tosi urheilullinen viikko menossa!

Juuri nyt: Suunnitellaan huoneen vaihtoa kun Erik saa Jarin ison sängyn!!

maanantaina, helmikuuta 05, 2007

Futista!

Vihdoin ja viimein ekat futisharkat! Erik on jankuttanut jo kauan siitä että haluaisi alkaa pelaamaan Kubenin klubissa. Ja viime tiistaina olikin sitten ekat harkat! Jalkapallon lisäksi pelataan myös sählyä lämmitykseksi. Kivana yllätyksenä oli myös se että Christianin äiti oli valmentajana, Erik ja Christian kun eivät ole nähneet tarhan loppumisen jälkeen. No nyt olikin sitten tosi hauskaa nähdä! Ja nyt sitten lisätään säärisuojat, uudet shortsit ja sählymaila ostoslistaan. Sählyäkin kun pelataan siellä aina välillä. Harkat on joka tiistai klo 18-19, pitäisköhän äidin sitten lenkille sen ajaksi?! =) Toivottavasti Erik viihtyy ja haluaa jatkaa pelaamista, olisi hyvä harrastus Erikille!

Viime viikonloppuna Erik oli isin luona ja käymässä myös Kalle-ukin luona. Moottorikelkalla ajelemassa metsässäkin käytiin. Kivaa oli ja lujaa kuulemma meni!Tänä viikonloppuna lähdetään mummin ja Öjan mökille juhlimaan Mummin synttäreitä ja Stigalla hurjastelemaan. Jari ja Christine lähtee myös mukaan. Ai niin, me ollaan ostettu uusi digitalkamera, eli kohta varmaan näkyy uusia ja parempia kuvia täällä!

Juuri nyt: Pidetään peukkuja ettei Erikin kouluun tungeta pienten lasten osastoa samalla kuin opettajien virkoja vähenee, niinkuin uhataan. Miksi poliitikot aina säästää rahaa lasten kustannuksella???