maanantaina, helmikuuta 05, 2007

Futista!

Vihdoin ja viimein ekat futisharkat! Erik on jankuttanut jo kauan siitä että haluaisi alkaa pelaamaan Kubenin klubissa. Ja viime tiistaina olikin sitten ekat harkat! Jalkapallon lisäksi pelataan myös sählyä lämmitykseksi. Kivana yllätyksenä oli myös se että Christianin äiti oli valmentajana, Erik ja Christian kun eivät ole nähneet tarhan loppumisen jälkeen. No nyt olikin sitten tosi hauskaa nähdä! Ja nyt sitten lisätään säärisuojat, uudet shortsit ja sählymaila ostoslistaan. Sählyäkin kun pelataan siellä aina välillä. Harkat on joka tiistai klo 18-19, pitäisköhän äidin sitten lenkille sen ajaksi?! =) Toivottavasti Erik viihtyy ja haluaa jatkaa pelaamista, olisi hyvä harrastus Erikille!

Viime viikonloppuna Erik oli isin luona ja käymässä myös Kalle-ukin luona. Moottorikelkalla ajelemassa metsässäkin käytiin. Kivaa oli ja lujaa kuulemma meni!Tänä viikonloppuna lähdetään mummin ja Öjan mökille juhlimaan Mummin synttäreitä ja Stigalla hurjastelemaan. Jari ja Christine lähtee myös mukaan. Ai niin, me ollaan ostettu uusi digitalkamera, eli kohta varmaan näkyy uusia ja parempia kuvia täällä!

Juuri nyt: Pidetään peukkuja ettei Erikin kouluun tungeta pienten lasten osastoa samalla kuin opettajien virkoja vähenee, niinkuin uhataan. Miksi poliitikot aina säästää rahaa lasten kustannuksella???

Ei kommentteja: