No niin... pitikin mennä epäilemään lumen jäämistä maahan... viime sunnuntaina oli hirveä lumimyrsky ulkona!! Lunta tuli ja tuuli siihen mittaan että ulkona oli vaikeata pysyä pystyssä! Erik ja Saga lähtivät kuitenkin heti ulos ja upea lumilinna rakentui tosi nopeasti meidän pihalle! Sen jälkeen lähdettiin mummille syömään ja tapaamaan Jari-enon tyttöystävää Christineä ensimmäistä kertaa. Erik oli päättänyt olla ujo ja siinä kesti vähän aikaa ennenkuin Erik pääsi vauhtiin ja ennenkuin suu taas kävi samaan mittaan kuten tavallista. =) Kiva ilta, toivottavasti tavataan Christine uudestaan pian! Tällä viikolla Erik on ollut uimakoulussa koulun kanssa. Erikin opettaja Lollo kertoi että Erik oli ollut tosi taitava uimari ja osannut kroolatakin! Perjantaina oli sitten vihdoin ja viimein luistelua lukkarissa. Oli tosi kivaa mutta väillä oli pakko huilia, kuten kuvasta näkyy! =) Pitää vaan viedä luistimet terotettavaksi ja ostaa uusi kiekko, että pääsee kunnolla pelaamaan lätkää!
Ja nyt kun lunta vihdoin ja viimein on, niin Erikille on ostettu uusi Stiga. Mennään hakemaan se maanantaina mummin luota, siitä tulee kiva ylläri Erikille! =)
Juuri nyt: Isin luona tekemässä ihan omaa hopeasormusta!
sunnuntaina, tammikuuta 14, 2007
Lisää lunta...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti