Tänä yöna satoi lunta, vihdoin ja viimein! Lumitonta talvea on riittänyt tähän asti, mutta tänä aamuna maassa oli pari cm lunta!! Asteet ovat kuitenkin plussan puolelle, joten todennäköisesti tämä lumi ei jää maahan, mutta Erik kerkesi pulkkamäkeen ekaa kertaa ainakin! Ajatella että Erik vielä pyöräili pari viikkoa sitten, pyöräillä joulukuussa... on kyllä maailman ilmasto tosiaankin muuttumassa. =(
Iltapäivällä lähdettiin leffaan, katottiin Karvakamut joka kertoi harmaakarhu Boogista ja sen peurakaveri Elliotista. Vielä on vähän pitkä aika istua puolitoista tuntia elokuvissa, lopussa oli vähän kuin olisi ollut muurahaisia Erikin housuissa, mutta katottiin kuitenkin leffa loppuun.
Leffan jälkeen käytiin Tuvan luona viemässä Barbapapa-filmi, se kun tykkää nykyään Barbapapasta hirveästi. Erik, Tuva ja Håkan kerkesi ajella radio-ohjattavaa autoa ennekuin me ohjattiin oikea auto kotiin ja ruokaa päin. Ruoasta puheenollen, huomenna mennään mummille syömään ja saadaan tavata Jari-enon tyttöystävä Christine ensimmäistä kertaa. Erikillä on kovasti kysymyksiä, mm että kuka kysyi lupaa kun niistä tuli pari... =) Lisää kysymyksiä ja vastauksia huomenna!
Juuri nyt: Etuhampaat on kovasti tulossa ja Optimus Primus rules!
lauantaina, tammikuuta 13, 2007
Vihdoinkin lunta & leffa
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti