lauantaina, tammikuuta 13, 2007

Joulu 2006

Ja niin se joulu on taas ohi! Tänään laitettiin joulukuusi takaisin kellariin ja muisteltiin jouluaattoa. Onneksi joulupukkia ei yhtään haitannut että lunta ei ollut ollenkaan, se tuli kumminkin meille yöllä ja söi koko lautasellisen tonttupuuroa ja jätti kaksi pakettia Erikin joulusukkaan. Ilo oli aamulla valtava kun ekasta paketista löytyi Tamagotchi ja toisesta hieno paita! Kohta sen jälkeen tuli mummi, Öja ja Jari ovesta sisään syömään jouluaamupalaa. Loput tonttupuurosta maistui hyvältä ja aamupalan jälkeen lähdettiin mummille viettämään joulua!

Joulupukkia odoteltiin kovasti ja mummin hyvän jouluruuan jälkeen ovelta kuului vihdoin ja viimein koputus. Erik joka on viime joulusta asti ollut ihan varma että joulupukki on vain Jari-eno pukeutuneena, hämmästyi todella kun Joulupukin jälkeen ovesta sisään astui Jari... =)
Monta pakettia löytyi pukin säkistä kuten tavallista ja ilo oli taas katossa kun sieltä löytyi melkein kaikki toivomuslistalta! Väsyneinä ja tyytyväisinä lähdettiin iltamyöhällä kotiin nukkumaan!

Uuden vuoden Erik vietti isillä ja Fialla. Päivällä laskettiin kelkalla (Stödessä on näköjään lunta) ja illallinen nautittiin Fian vanhemilla. Sen jälkeen ammuttiin tietysti raketteja ja pommeja, harmi vaan kun noi raketit aina loppuu niin nopeesti, Erik totesi. =)

Juuri nyt: Koulua ja kavereita kaivataan kovasti!

Ei kommentteja: