keskiviikkona, helmikuuta 21, 2007

Kohta hiihtoloma!

Viikot vierii tosi nopeasti ja kohta on jo hiihtoloma! Mietin parin lomapäivän ottamista Erikin hiihtolomalla, että päästäis pulkkamäkeen ja vaikka uimahallille. Sää saisi kyllä helpottaa vähän, just nyt on noin -15 pakkasta, mun puolesta saisi olla mielummin -2 astetta... Niin ois kivempi tehdä jotain.

Erik on ollut taas futisharkoissa ja säärisuojat ja uudet sukat toimivat loistavasti. Göran osti Erikille sähly-mailan ja se oli sitten tosi onnelinen poika joka sai pelata uudella ihan omalla mailalla harkoissa!

Tiistaina oli koulussa Pikku Vasaloppet ja Erik hiihti hyvin kuten kuvasta näkyy. Kaikki koululaiset saivat mitalin, mehua ja lämmintä ruusunmarjasoppaa hiihdon jälkeen. Perjantaina on uusi hiihtokilpailu, tällä kertaa Stockvikin Hiihtostadionilla. Eli tosi urheilullinen viikko menossa!

Juuri nyt: Suunnitellaan huoneen vaihtoa kun Erik saa Jarin ison sängyn!!

3 kommenttia:

anne altman kirjoitti...

i miss snow!

global warming has hit manhattan

Eriks mammas blogg kirjoitti...

Well, you´re welcome here to cool off! =)

Unknown kirjoitti...

Hei, Hiihto näyttää sujuvan Erikiltä tosi hyvin. Mites äidin hiihdot? Vieläkö pysyt ladulla :-) Täällä oli eilen -20 astetta ja niiiiiiiiin kylmä ettei tehny mieli edes käväistä ulkona.